Új helyre költözik Gyöngyösön a NÚSZ ügyfélszolgálati irodája

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. gyöngyösi ügyfélszolgálati irodája december 2-ától már új helyen, az Angyal utca 2. szám alatt, a megszokott nyitvatartási időben és a már ismert szolgáltatásokkal várja régi és új partnereit, vásárlóit.

Egyrészt a magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálás, másrészt a zavartalan és kiegyensúlyozott működés hosszú távú biztosítása érdekében a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató december 2-ával összevonja és új helyre költözteti a térségben, Kálon és Gyöngyösön található telephelyeit. A szankcionálási, a vizuális ellenőrzési, a levelezési, valamint az üzemeltetési csoportok közös épületbe költöznek, ennek eredményeként az Atkári út 2. szám alatti ügyfélszolgálati iroda is az új NÚSZ-központban kap helyet. A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató gyöngyösi ügyfélszolgálati irodája december 2-ától már az új helyen, az Angyal utca 2. szám alatt várja – a megszokott nyitvatartási időben és a már ismert szolgáltatásokkal – régi és új partnereit, vásárlóit.

A gyöngyösi ügyfélszolgálaton dolgozó ügyintézők évente több mint 3,5 ezer ügyfelet szolgálnak ki. A szolgáltatások köre többek között az e-matrica értékesítésétől, a pótdíjakkal, rendszámelírással és -átírással kapcsolatos ügyintézésen át egészen a viszonylatijegy-tervezésig, az egyenlegfeltöltésig, valamint a különböző kérelmek feldolgozásáig terjed.

Az éves e-matricák értékesítését tekintve Heves megye az előkelő negyedik helyen áll az országos rangsorban. Idén az első tíz hónapban – a tavaly decemberi előértékesítéssel együtt – több mint 83 ezer Heves megyei matricát vásároltak az autósok, 12 százalékkal, 9 ezerrel többet, mint a múlt év azonos időszakában. A legkelendőbb a Pest és Heves megyei matricakombináció, ebből mintegy 80 ezer talált gazdára. Kizárólag Heves megyére érvényes matricát közel négyezer rendszámra váltottak.