A Magyar Telekom ügyfelei részére átmenetileg nem elérhető a Mobilvásárlás szolgáltatás

A Magyar Telekom tájékoztatása szerint a Mobilvásárlás szolgáltatás az ügyfeleik részére jelenleg nem elérhető, a társaság munkatársai dolgoznak a rendszer működésének helyreállításán. A hiba miatt a Magyar Telekom ügyfeleinek nincs lehetősége e-matricát váltani.

A Magyar Telekom ügyfelei az alábbi módokon tudnak e-matricát vásárolni:

- az ematrica.nemzetiutdij.hu weboldalon bankkártyával;

- országszerte 18 ügyfélszolgálati irodánkban készpénzzel vagy bankkártyával,  

- társaságunk saját értékesítési pontjain Rajkán és Hegyeshalmon készpénzzel vagy bankkártyával,

- viszonteladó partnereinknél.

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy díjköteles útszakaszra való felhajtáskor már rendelkezni kell érvényes jogosultsággal!